Kapitone dokulu spor ceket

 
Hayırlı günler arkadaşlar.
Son yayından beri baya zaman geçti. Yine okullu olduğum için
sınav dönemine girince doğal olarak bir kabuğa çekilme durumu oluyor.
Şimdilik atlattık bakalım. Bu arada tabii pek bir şey dikemedim.
Ama başlanacak dikiş projeleri çok.

Bu ceketle kuzuya dikilenler serisine bir yenisini daha ekledim.
Kapitone dokulu desenli hoş bir kumaş. Bluza ve gömleğe kalın olacağı için
böyle bir modelde değerlendirdim. Kalıp biraz değişikliğe uğradı.
Yaka her zamanki gibi benim fenomenim dik yaka.
Öne fermuar koydum. Bir de arka bedenin alt kısmını uzatıp oval şekil verdim.
Değişik, hoş bir çalışma oldu. Kuzu beğendi. Açıkçası benimde hoşuma gitti.
Belki bir ara dökümlü kumaştan da çalışırım bu modeli.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.
 
 
instagram:neselidukkan
instagram:hulyabasaran78
 







 
2011 mart burda

15 yorum:

  1. Nefis bir ceket olmuş. Fermuarlı çok daha şık gerçekten. canım eline sağlık kuzucuk sıcacık güzel günlerde kullansın. Yüce Rabbim sağlık sıhat versin yeter ki. Muhabbetiniz birliğiniz daim olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Allah razı olsun güzel duaların ve dileklerin için. Ceketi beğenmene de çok memnun oldum. Sevgiler canım:)

      Sil
  2. Valla koy citrine sat olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İnanın çok mutlu oldum :)

      Sil
  3. Ben siparis versem..siparis vermek istiyorum ben :)) bunun tıpkısı aynısından ama maxi yere kadar dikilebilir mi..çok beğendim olumlu cevabın karşısında da heyecan yaptım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmene çok sevindim. Bu kumaştan olursa biraz kaba durur aynı model olur niye olmasın yalnız kumaş biraz daha yumuşak dökümlü cins olması lazım iye düşünüyorum.ama sen bundan olsun diyorsan dikerim.kafamda canlandırıyorum aslında değişik olur biliyormusun:)

      Sil
  4. Dün kumaş pazarında bu tarz gördüm ama desenli değil tek renkti alayım diye düşündüm dediğin gibi canım kalındı ...ceket diksem astarlamam lazım dedim hiçç astar çalışmadım bu yüzden cesaret edip almadım...
    Model harika duruşu deseninibeğendim kuzun severek kullansın seninde ellerine sağlık ,sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Evet kumaş biraz kalın. Ben astarlı yapmadım.astar calışmayınca tabi cesaret edememişsin.ama astarsısda çalışabilirsin bahara ayında giyilrbilir.sevgiler canım:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canım. Evet kumaş biraz kalın. Ben astarlı yapmadım.astar calışmayınca tabi cesaret edememişsin.ama astarsısda çalışabilirsin bahara ayında giyilrbilir.sevgiler canım:)

      Sil
  5. çok güzel olmuş emeğnize sağlık:)
    bende bloğuma beklerim sizi
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Bu ceket çok güzel olmuş. Bu kumaşla bu model çok tarz olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ceket çok güzel olmuş.Emeğinize sağlık. Blogunuzu takipteyim. Bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem olmuş ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, çok beğendim. Sizden bir şey rica etmek istiyorum. Diktiğim kıyafetlerin kolları sizinki gibi güzel ve dümdüz durmuyor, büzülme yapıyor. Dikişe meraklıyım ama sırf bu yüzden hevesim kaçıyor. Kendime göre, dergisiz kol kalıbını nasıl çıkarabilirim.Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın biraz geç oldu ama. kolun etrafından büzgü dikişi çekiyormusun.o işlemi yapmazsan toparlayamazsın. sebnemle dikiş arkadaşim bloğunda kol kalıbını göstermiş eminim faydası olur

      Sil