Desenli pelerin kol elbise


Hayırlı huzurlu günler arkadaşlar
Krep desenli kumaştan yazlık 38 beden elbise. Başlıkta da belirttiğime göre
benim yayın girme tembelliğim yüzünden zamanında
yayınlanmamış yazdan kalan elbise:)

Kuzuya isteği üzere dikildi. Bu elbisenin özelliği, beni ilk defa burda pratik dikiş dergisinden
çalişmaya yöneltmesi. Dergide yer alan pelerin kollu bluz modelinden uyarladım.
Üst beden de bir iki değişiklik yaptım. Önü bütün çaliştım. Yaka yapmadım. Pelerin kollarda
kalıba göre biraz kısa oldu. Kumaş fazla el vermedi. Tekrardan gidip almaya da üşendim.
Etek kısmını ise kanun pile olarak çalıştım. 
Kendisi öyle istedi. Ama şunu söyleyebilirim bluzun kalıbı hoş. Üste
gerçekten şıp diye oturuyor:) Sonuç olarak taaa Malatya da düğünde giyildi.
Söylediğine göre baya beğeni almış:)
Allaha emanetsiniz canlar:) Görüşmek üzere

instagram









burda pratik dikiş 2015 yaz dergi

10 yorum:

  1. çok hoş çalışma olmuş canım eline sağlık kuzucuk güzel günlerde kullansın düğünlere kullanmaya başlamış bile :)) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım kuzu adına:) evet aynen düğünlere giydi bile:)

      Sil
  2. Elbise çok şık.. Tam da yaz gibi insanın içini ısıtan cıvıl cıvıl bir elbise...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler beğenmenize sevindim:)

      Sil
  3. Ama çokk güzell bir elbise olmuş kumaşın deseni , modeli ; sahibi güzell günlerde giysin seninde ellerine sağlık hülya hanımcığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım.çok sağol. Allah razı olsun sevgiler:)

      Sil
  4. Renkler cıvıl cıvıl. Çok hoş bir elbise olmuş. Ellerine ve emeğine sağlık. Beğenilmez mi? Ben bayıldım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Hani bana ?
    Severek giyeceginden eminim maşallah .

    YanıtlaSil