Yazlık Büyük Beden Kruvaze Pardesü

 Hayırlı cumalar arkadaşlar.
Neredesin ey tatill gel artık :) Artık biraz kafamı dağıtmak istiyorum.
Dikişlerime, aklımdaki projelere daha fazla zaman ayırmak istiyorum. Tabiki bloğuma da.
Büyük beden kruvaze pardesünün resimlerini bloğa attım. İki satır yazı yazma derdine üç
gündür bekliyordu.

Neyse en büyük derdimiz olsun. Rabbim acı ağrı göstermesin hiçbirimize.
Az kaldı az. Önümüzdeki haftaki  sınavı da atlatayım bayağı rahatlayacağım.
Büyük beden pardesüyü ablama dikmiştim. Fakat yaka olayı pek hoşuma gitmedi.
O da pek sevmedi. Çok yayıldı gibi oldu sanki. Normalde pardesünün modeli çok hoşuma gitmişti.
Ama yakası bana göre biraz yayık durdu sanki. Uzun boylu birinde daha güzel durabilir.
Model 48 beden. Görüldüğü üzere kruvaze. Kalıpta değişiklik yapmadım, aynen uyguladım.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.








2010 Şubat Burda

3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,başarılar dilerim ,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yaka çok büyük olmuş. İşte Burda dergisinin azizliği....aslında pardesu güzel olmuş üzerinde daha iyi duruyordur.. yakayı biraz küçültme iştahın varmı bilemiyorum..burda dergisinde ki gömleklerin yakalarıda ya çok açık yada büyük oluyor....beyaz bir gömlek dikmistim inan eşimin gömlek yakasından daha büyüktü. ... güle güle giyinsin....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :)
    Buypasa.com yakında açılıyor. Büyük beden ürünlerde inanılmaz indirimler sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil