Pembe meşhur sürpriz yastık


Daha önceden defalarca diktiğim sürpriz yastığı bu sefer minik Ayçamız için diktim.
Önceden yanlış anlamalar olduğu için söyleyim bebek görümcemin. Birkaç gün evvel Rabbime şükürler olsun sağlıklı bir şekilde doğdu







Daha önceden defalarca diktiğim sürpriz yastığı bu sefer minik Ayçamız için diktim.
Önceden yanlış anlamalar olduğu için söyleyim bebek görümcemin. Birkaç gün evvel Rabbime şükürler olsun sağlıklı bir şekilde doğdu. Gerçi ben kargoyla
yolladım bir iki gün önce ulaştı ellerine. Paketin içinde birde ilk defa yaptığım kapı süsü
vardı , onu da önümüzdeki günlerde paylaşacağım nasip olursa.

Sürpriz yastığı bu sefer ilk defa pamuklu yumuşak pazen kumaştan diktim. 1 metre desenli
1 metre desensiz iki metre kumaş gidiyor. Düz olanı tamamen kullanılıyor. Desenli olan
çift en olduğu için sadece 1 parçası gerekiyor. Düz olan kumaştan eni 70 boyu 40 cm
bir parça çıkarılıyor. Kumaşın ortası bulunup desenli olanın üzerine yerleştiriliyor.
Etrafına fermuar dikiliyor. Kalan  düz parçada 4'e bölünüp kenarlarına yerleştiriliyor.
Birinci resimde görüldüğü gibi. Bazı modellerde etrafındaki parçalar yok. Biraz
uğraşmalı oluyor ama böylesi daha güzel bence. İnstagramda da yerleşim fotosunu
paylaşmıştım. Takip etmek isteyenler için;



Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.



7 yorum:

  1. Bayıldım çok güzel ve kullanışlı bir battaniye olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy çok güzel bir yastık.Ellerinize sağlık. Takiptesiniz artık Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık Fatma Hanım güzel günlerde kullansın minik bebek :)) İnstagramdan da hemwn ekliyorum sizi..

    YanıtlaSil
  4. El işi göz nuru, işlemeli yastıklar her zaman tercihim olmuştur. Bu modeli de çok sevdim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Kullanıcak bebek sağlıkla,mutlulukla kullansın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Canım benım nolur şunun yapılışını ölçüleriyle birlikte resimleyipte bir pst yapsanda bu garibanda sebeplense, valla kafayı kırcam şu fermuar neren ne zaman dikilmeye başlıyor bir sürü isteyen oldu akrabamdan bir kere bile becemedimmmm:((

    YanıtlaSil