Kış dönemi serbest dikiş etkinliği biten dikişler


Hayırlı huzurlu cumalar.
2 günlük bir rötardan sonra söz verdiğim etkinlik yayını için buradayım.
Biliyorum bu yayını çarşamba günü girmem gerekiyordu.
 Fakat bir dinleyin geçerli mazeretlerim vardı :) Sürpriz bir kararla YGS sınavına girmeye karar
verdim. Çarşamba günü tüm öğleden sonra başvuru işlemleri ile uğraştım.
Perşembe günü ise kar tatili nedeniyle ertelenen sınavlarımız oldu. Şükür anca bugün biraz
feraha erdim. Şimdi gelelim etkinliğimize. İlk önce söylemek isterim ki kış dönemi
serbest dikiş etkinliğinde beni yalnız bırakmayıp katılan ve  diktikleri ürünleri
yayınlayan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Hepsi de el emeği
göz nuru. Gerçekten çok değerliler. Elinize, emeğine sağlık arkadaşlar.
Diktiklerinizi mutlu günlerde giyin :)
 Tabi ki etkinliklere katılmak önemli. Fakat daha da önemli olan katıldığı işi önemseyip,
bitirip ortaya çıkarabilmek !



Funda hanımın elbisesi. Eline sağlık. Çok güzel olmuş.
 Kendisine de çok yakışmış. Detaylar ve bloğunu ziyaret etmek için buraya lütfen

 

modailenefes bloğunun sahibi sevgili bahar hanımın etkinlik için diktiği kalem eteği.
Eline emeğine sağlık. Ayrıca kendisi yeni bir blog arkadaşımız
bloğunu buradan ziyaret edebilirsiniz


İlk olarak düzenlediğim elbise dikelim etkinliğinde de beni yalnız bırakmayan,
 server arkadaşımın etkinlik eteği. Eline emeğine sağlık arkadaşım
Detaylar için ve bloğunu buradan ziyaret edebilirsiniz


Rengarenk bloğunun sahibi sevgili Zehra hanımın kadife ceketi. Modeli ve dikimi çok hoşuma gitti.
Eline emeğine sağlık. Daha fazlası için buraya lütfen

Kumasca blog akadaşımın etkinli için diktiği  boncuklu  mavi renk elbisesi.
Boncuk detaylarını çok sevdim. Eline emeğine sağlık Daha fazla resim ve bilgi
için bloğunu buradan ziyaret edin


Elif hanım etkinliğin ilk dikişini bitiren arkadaşımız. MaşaAllah eli çok çabuktu:)
eline emeğine sağlık. Daha fazlası için buradan ulaşabilirsiniz.





Sevgili saadet küçük kızıyla anne kız kombinin yanı sıra,bir de büyük kızına üstteki elbiseyi dikmiş.
Ayrıca kızının elbisesinin pratik kesimini de paylaşmış. Yukarıdaki linkte
Eline emeğine sağlık arkadaşım. Kuzularınla beraber güzel günler de giyin.
daha fazlası için bloğunu ziyaret edin

Ayşe hanının etkinlik için diktiği kabanı. İlk dikişi olmasına rağmen bence gayet başarılı
olmuş. Eline emeğine sağlık. Daha fazlası için bloğunu ziyaret edin.
Çiçek hanımın etkinlik için diktiği kabanı da gerçekten çok şık olmuş. Eline, emeğine sağlık.
Daha fazla ayrıntı için bloğunu ziyaret edin.
Buda benim etkinlik için diktiğim dantelli penye tuniğim. Aslında bir iki parça daha bir şeyler
diktim. Ama yoğunluktan resimleyip paylaşamadım. İnşaAllah önümüzdeki hafta
yayında olacaklar.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.


35 yorum:

  1. Hepinizin eline emeğine sağlık. Hepsi birbirinden güzeller. Blog dünyasına yeni geldiğim için etkinlik olayını pek anlayamamıştım. Şimdi inceledim. Çok güzel inşallah bundan sonraki etkinliklere seve seve katılmaya çalışacağım. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Eğer nasip olurda bir daha düzenlersem senide mutlaka görmek isterim sevgilerimle:)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel. ..ellerininize sağlık kızlar. ..bu yıl tembelligimden mi beceriksizligimden mi hiç bir etkinliğe katılamadım.... Şimdi hepinize imrendim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Beceriksizmi sen mi, güldürme beni ayol:) bir dahakine inşaAllah.sevgiler canım:)

      Sil
  3. Anne kiz kombinini çok kıskandım:) emegine sağlık ccanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiz ben yapmadım. Sevgili saadetin emeği:) yine de teşekkür ederim:)

      Sil
  4. biz de sana teşekkür ederiz canım benim onca koşturmacanın arasında böyle güzel bir faaliyete zaman ayırdığın için. ah canım benim aamiinn!! Allah razı olsun güzel duaların için cümlemize de inşaAllah! cuman mubarek olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inşaAllah sizlere de bir faydam dokunmuştur.öyle olduysa çok mutlu olurum.senden de Allah razı olsun. Sevgilerimle:)

      Sil
  5. katılan bütün arkadaşların ellerine sağlık güzel günlerde giysinler inşaAllah! :)

    YanıtlaSil
  6. bu güzel etkinlik için teşekkürler..sizin sayenizde aşka gelip makinemin başına geçtim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende size teşekkür ederim çiçek hanım.faydalı olduysam ne mutlu:) sevgilerimle

      Sil
  7. Etkinlik çok iyi geldi Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim Zehra hanım sevgiler

      Sil
  8. Çok güzel bi etkinlik olmuş. Şu an yeni diktiğim yok.Olsaydı ben de katılmak isterdim. Şubat tatilinde bir çok şey dikicem deliriyorum dikmek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel oldu.inşaAllah bi dahaki sefere diyelim Nilgün hanım.insan dikmeyi özlüyor değilmi? Sizede şimdiden kolay gelsin:) Teşekkürler sevgiler

      Sil
  9. tüm arkadaşların emeklerine sağlık canım.ayrıca ygs sınavında başarılar dilerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, güzel dileklerin için. Sevgilerimle:)

      Sil
  10. Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzeller.

    YanıtlaSil
  11. Ben teşekkür ederim canım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Bu güzel etkinlik için size teşekkür ederim. Daha niceleri olsun. Sınavınızda başarılar dilerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim funda hanım.inşaAllah olacak bende sizi tekrar görmek isterim.sevgilerimle

      Sil
  13. Hamarat hanimlarin hepsi bu sayfada, ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  14. Hepsi de çok güzeller benimde blogum yeni sizleride beklerim bir daha ki etkinliğe katılabilirim inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ziyaretin için.bir dahaki sefere bizzat davet ederim.aklımda olsun.sevgilerimle

      Sil
  15. Aşkolsun Fatma Abla, Olur mu öyle şey.Senin paylaşımların malesef bana gelmiyor.Bloğu takip ettiğim halde öyle bir sorun var malesef. Ben telafi ederim sen merak etme :) Sen hep gönlümdesin benim.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan sevdiğini arıyor şulem. bu sitemim ondandı. kusura bakma. sen de benim gönlümdesin canım sevgiler:)

      Sil
  16. Fatma Hanım etkinlik elbisemi yayınladım.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. Selamlar,
    Gerçekten çok güzel bir etkinlik olmuş :)
    Bu arada blog keşif etkinliği ile blogunuza geldim ve izlemeye aldım bende beklerim :)
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir etkinlik emekli olunca ben de katılırım

    YanıtlaSil
  19. Herkes çok güzel şeyler dikmis:/ ben malesef dikisle ilgilenemiyorum bu aralar katılmak istedigimi belirtmistim ama malesef olmadı umarım kırmamısmdır sizi:(

    YanıtlaSil