İki ara bir dere Eskişehir :)



Hayırlı günler arkadaşlar.

Normal de bugün etkinlik yayını girecektim. Fakat yetiştiremeyen arkadaşları
düşünürekten çarşamba gününe erteledim.
Çarşamba günü inşaAllah etkinlik yayını gireceğim. O günden sonra da
etkinlik dikişi paylaşımı olursa tekrardan bir yayın yaparım artık.
Bu duyuruda yaptıktan sonra esas konumuza dönebiliriz :)

2 hafta önce kuzunun yoğun ısrarlarına dayanamayarak Eskişehir'e gittim.
Aslında hiç gidecek zamanım yoktu.  Sınavlar, misafirler derken çıkıverdim yola.
Ama iyi oldu ya. Kız kıza iki gün geçirdik :)
Bu sefer kuzu beni daha önceden gitmediğim balmumu müzesine götürdü.
Balmumu heykeller gerçekten süperdi. Sanki gerçek gibiydiler :)
















Ve yine benim vazgeçilmezim Odunpazarı'na gittik. Tabii ben yine eli işi dükkanlarının içinde
kendimi kaybettim. Daha da gezecektim ama yağmur başladı. Kuzu beni daha önceden kendisinin
gittiği ve  beğendiği bir yere götürdü. Yağmurun dinmesini
beklerken çayımızı içip, gözlemelerimizi yedik. Adı lale devri köy odası. İşletmecisi bir bayan. Doğrusu ben evine hayran
kaldım. Birkaç foto çekmeden duramadım. Evindeki eşyalar tarihi eser gibi. Bazıları aileden kalmış
bazılarını ise kendisi köylerden toplamış. Müthiş bir yer. Eskişehir'e giden + Odunpazarı'nı gezen herkesin burayı görmesini tavsiye ederim.
Bu evi gezerken  Eskişehir'in tarihi hakkında fikir edinebiliyorsunuz. Bence 
belgesecilerin bile kaçırmayıp görüntülemesi gereken bir mekan.

























6 yorum:

  1. İyi ki gitmiş görmüş fotoğraflayıp paylaşmışsınız. Bize de nasip olur inşallah. sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel ya tarih kokuyor bizde sizin sayenizde görmüş olduk ;)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy ne güzel yermiş burası öyle bir gün gidersem mutlaka uğrayacağım :)

    YanıtlaSil
  4. ooo çok iyi olmuş Fatma gezip görmüşsün hem de kuzucuğunun gönlü olmuş ne güzel. ay şu kaneviçeler ne kadar yapılırdı eskiden değil mi? ben de lise üçe giderken işlemiştim çeyizime bir takım dogru dürüst hiçte kullanamadım. hepsi göznuru tek tek işlenmiş el emeği. ev sahibesi çokta güzel sergilemiş bu el emeklerini.

    YanıtlaSil
  5. bazen herseyı bırakıp başka bısey yapmak ne güzel oluyor dımı rutının dışına çıkmak ne güzel kuzununda onlu olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. ay ne iyi etmişsin ben de merak ediyorum o şehri

    YanıtlaSil