Kahverengi Kemerli Yarım Pardesü











2008 Kış Burda





Günlerden sonra bu akşam ancak bloğumun başına oturabildim. Hafta sonu
kuzumun yanına Eskişehir'e gittim. Pazar akşamı döndüm.
Dün ise stajdan sonra akşama kadar temizliğin dibine vurdum.
Aslında yapacak halim yoktu ama misafir geleceğini öğrenince
eteklerim tutuşuverdi :)
Neyse dinlenmek için perşembe tatil ya iple çekiyordum.
Şimdi cumanın da tatil olduğunu öğrendim,bu gerçekten süper oldu.
Hafta sonu açık lise sınavlarım var. İyi denk geldi. Zira kitapların kapağını açıp
bakamadım bile. Bu arada etkinlikle ilgili bir duyurum var arkadaşlar.
Bu hafta sonu açık lise sınavlarım olduğu için etkinliği gelecek hafta sonuna kadar
uzattım. Böylelikle yetiştiremeyen arkadaşlara da kolaylık olacak.
Ben de etkinlik kapsamında kendime bir tunik bir de görümceme hamile bluzu diktim.
İnşallah sınavdan sonra bir dikiş projesi daha yetiştirebilirim.
Diktiğim tunik ve bluzu daha resimleyemedim. Bazen fotoğraflamak
dikmekten zor geliyor benim için.
Önümüzdeki hafta içi fotolayıp yayınlarım inşallah.
Etkinliğe ben de yetişir bir şeyler yapabilirim diyenler için buradan katılabilirsiniz.
Pardesüye geçersek ablama yaptığım büyük beden kahverengi kemerli yarım kap tarzı pardesü.
46 beden. Modelde bir kaç değişiklik oldu. Cep ekledim,yaka ekledim.
Bir de kemer olunca modeldeki klasik görüntüden çok spor bir havaya dönüştü.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.









2 yorum:

  1. Yaka ve cep ayrıntısını çok iyi düşünmüşsünüz. Daha gösterişli bir havası olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Sizde Allah'ü Teala'ya emanet olun. Yeni yayınlarda kavuşmak ümidiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Etkinligin uzamasi çok iyi oldu benim için.Zira dikise hic vakit ayiramiyorum bu yogunlukta bir de haftaya ehliyet icin kursa basliyorum derslere vermem gerek kendimi ;/ ama en kötü ihtimal dikipte paylasamadigm birseylerle katılırım insallah pardesü çook güzel olmus bu arada ablanz güle güle giysin

    YanıtlaSil