Lacivert puanlı tunik

Allah dualarınızı kabul ediyorsa bu sizin imanınızı artırır.
Geciktiriyorsa sabrınızı artırır.
Eğer kabul etmiyorsa biliniz ki
sizin için hazırladığı daha güzel şeyler vardır.
Unutmayalım ki Rabbimiz ihmal değil imtihan eder.
Hayırlı cumalar.

Arkadaşlar ilk önce başlatmış olduğum etkinlik için bir iki hatırlatma yapmak istiyorum.
Katılmak isteyenler Mayıs ayının sonuna kadar etkinliği duyurup katılabilirler. Tabii bu arada da elbiselerini dikebilirler. Gerçi ilk yayında süre belirtmiştim ama katılım süresini Mayıs ayı sonuna kadar uzattım. Amacım daha çok dikiş sever arkadaşlarla tanışıp kaynaşmak.
Elde ettiğim sonuçtan da çok memnunum. Aramıza bir kaç tane taze blogger arkadaşlarımız vardı. Etkinlik sayesinde bloglarındaki  farkları görüyorum. Buda beni mutlu ediyor.
Yine söylüyorum. Birbirimizin bloglarını ziyaret edip takipleşelim lütfen.
Belki blog arkadaşımızdan öğreneceğimiz bir püf noktası çok işimize yarayacak.
Bu arada elbise dikerken aşamaları fotoğraflamak isteyenler ya da dikimi ile ilgili püf noktası paylaşmak isteyenler yapabilir arkadaşlar. Bu çok daha güzel olur :) Etkinliğe buradan ulaşabilirsiniz diyorum ve tuniğe geçiyorum.

Tunik önceki dikişlerimden. Kumaşçıda görünce çok hoşuma giden bunu mutlaka almam lazım dediğim bir parçaydı. Bazı kumaşlarla aramda karşı konulmaz bir çekim oluşur :) Kalıp 48 beden. Değişikliği sadece arkada yaptım. Robalı olarak çalıştım. Boyunu uzattım. Sutaşlı yerlerini robalara denk getirdim. Yaz için ideal salaş bir model oldu işte. Bu arada yine hakim yaka.
Hakim yaka hakkımda tezimi bitirmek üzereyim :))
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.
















İşte bu olmak istediğim beden:)






2013 Haziran Burda 

24 yorum:

  1. Çok basarili elinize saglik hayirli cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sana da hayırlı cumalar.sevgiler

      Sil
  2. çok harika olmuş arkadaşım.. maşallah!.. kumaşı da çok hoş puanları desenleri.. yaz için ne kadar rahat bir model olmuş.. hayırlı günlerde giy, ellerine emeğine sağlık!:) cuman mubarek olsun canım seninde. kolay gelsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça rahat bir model saadetcim.puanlı kumaşları çok severim. Bir de böyle desenli olunca çok hoşuma gitmişti. Çok teşekkür ederim canım. Allah razı olsun. Sevgilerimle

      Sil
  3. Hoş olmuş, ellerinize sağlık...Sizede hayırlı cumalar Banada beklerim
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizi izliyorum. Çok leziz yemekler yapıyorsun. Sevgilerimle

      Sil
  4. Hakikaten kumaşa vurulduğunuz kadar varmış çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lacivertli beyazlı, üstüne bir de puanlı olunca, almadan olmazdı:) sevgiler canım

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Canım benim ellerine maharet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sağolasın. Sevgilerimle

      Sil
  6. Ellerinize sağlık :) bende böyle salaş bi model arıyordum ki bi elbise diktirebileyim anneme, model çok hoşuma gitti gerçekten :) güle güle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Model benim de çok hoşuma gitti. Onun için bir iki tane daha tuniktir bluzdur yapmayı düşünüyorum. Hem de fazla zorlamayan bir model. Annen rahatlıkla dikebilir.teşekkür ederim canım. Sevgilerimle

      Sil
  7. ellerine sağlık ablacım.çok rahat bir model belliki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şulem.evet rahat bir model.sevgiler canım

      Sil
  8. Tunik çok güzel olmuş gercekden,Allah hayır işlere giymeyi nasip etsin.
    ve ablacım etkinliye bende katıldim,ilk oluyor,elbisem bitmek üzere,kendi blogum da yeni yayın olarak yayınlayacağım,yoksa etkinlik yayınımımı güncelleyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Allah razı olsun. Biliyorum etkinlik güncelleme de linkleri verdim. Canım, sen kendi bloğunda, etkinlik elbisem bitti başlığıyla yayınını gir.daha sonra haziranın ilk haftası bitirenlerin elbiselerini bir yayın da toplıyacağım inşaAllah.sevgiler.

      Sil
    2. Tamam ablacım,Allah sizlerdende razı olsun

      Sil
    3. Tamam ablacım Allah sizdende razı olsun

      Sil
  9. Kumaşı çok güzel kullanmışsın , güzel günlerde kullanın tuniğinizi.

    YanıtlaSil
  10. Valla cok guzel olmus, etek ucundaki deseni yakadada kullanman elbiseye daha bir hava katmis. Guzel gunlerde giy. Dur bide beddua edeyim sana: insallah 36 bedenlere dusersinde citi piti elbiseler giyersin... Amiiinnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. sağolasın. alemsin sen ya:) böyle bedduaya can kurban.36 beden demiyelim de 40 beden olsun. o kadar da zayıflığı tasavvur edemedim şimdi kafamda. bak hayalini bile kuramıyorum:) sevgiler

      Sil
  11. Kumasin desenini ne kadar guzel yerlestirip oturtmussun, ellerine saglik gule gule giy. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.o detay olmasaydı biraz sıradan görünecekti. sevgilerimle:)

      Sil