Etkinlik Pantolonlarım Bitti


                                                             Hayırlı akşamlarınız olsun.
Sonunda etkinlik pantolonlarını bitirdim şükür. Beyaz olanı geçen seneden yarım kalmıştı. Onu tamamladım. Siyahı yeni dikildi. Etkinlikleri seviyorum. Onu yetiştireyim,bunu dikeyim derken dikişten kopmamış oluyorsun. Yoksa nerdeee ben bunları araya sıkıştıracağım. Bu etkinlik içinde sevgili DikişDersi'ne teşekkür ediyorum.
Ben ne yapıyorum bu aralar ? Dönem sonu sınavları başladı. Biraz o sıkıyor. Ablamın bluzu bitti. Resimleri çekmeyi başarabilirsem en yakın zamanda yayınlanacak. Kız kardeşiminki de bitme üzere. Kızıma da bir elbise kestim. Onu da bitirmeyi başarabilirsem halasının düğününde giyecek. O zaman deymeyin keyfime :)

                                                             


Gelelim pantolonlara. Siyah olan 48 beden. Model değişikliği yok. Cep falan da eklemedim. Ama kesim ve dikim aşamalarını yoğunluktan fotoğraflayamadım arkadaşlar.







Bu kalıbın yılını hatırlayamadım. Dergileri karıştırmayı da hiç gözüm kesmedi. Merak eden olursa yine de bakarım.
Bu pantolon spor bir model. Modeli tamamiyle uyguladım. Sadece ağ yerindeki parçayı bütün çalıştım.





Benim pantolonlar büyük beden olduğu için şalvar gibi duruyor :)

Kendimce yaptığım kombin.

2010 Ocak Burda

7 yorum:

  1. canım dikiş bildiğin için çok şanslısın en azından moda olanları bedenine uygulayıp giyebilirsin .çok harika pantolonlar kombininede bayıldım.iyi günlerde giy
    bu arada size birşey danışmak istiyorum benim bütün pantolon ve eşofmanlarımın ağ yerleri (anlatabilmişimdir inşaallah) ilk giymede yıpranıp yırtılıyor ne yapabilirim daha uzun giyebilmek için şimdiden teşekkürler canım sevgiyle kucaklıyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben beceremedim pantolon dikmeyi kalipla calişmsmiştim ama sizinkiler çok basarili

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde giyin, çok güzeller, kombin de bir harika olmuş..:)

    YanıtlaSil
  4. Şahane olmuş yine ikisi de. Kızının elbisesini de merak ettim.

    YanıtlaSil
  5. E çok güzel olmuş bunlar:)

    YanıtlaSil
  6. İkiside çok güzel,ellerinize saglık Fatma abla

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuşlar beyaz olanda gözüm kaldı:)

    YanıtlaSil