Elbise dikelim etkinliği güncelleme



   










                                                          Hayırlı günler.
Biliyorsunuz bir kaç gün evvel elbise dikelim etkinliği düzenledim. Bu etkinlikte beni yalnız bırakmayıp katılan bütün dikiş sever arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Yorumları ile de destekleyen arkadaşlarıma ayrıca teşekkür ediyorum. Etkinliğe şu ana kadar 15 dikiş sever arkadaşım katıldı. Sırasıyla;

1. by Hande Erdede
2.  Hobylist İlknur
3. Server Ardıç
4. Dikişe Dair
5. Meral Düzgün
6. Ben özetle
7. Kendine Moda
8. Neslihan Eryüksel
9.Yeşim Dölekoğlu
10. Deniz Ayça Güler
11. Mirayın Bohçası
12. Hoby Dünyası
13. Sade Heceler
14. Dikiş Sever
15. Mahsun Prenses
16. Zeynep Kuyucuoğlu
17. Ferhan Ateş
18. İğne İplik
19. Sümeyye Anıl
20. Berrin Güngör
21. Esra Sevgi
22. biç ki dikesin
23. Rabia Betül
24. Mevlüde Türk
25. Nebihan Akça
26. Türkan Engin
27. Saadet Yamak
28. Meraklı Diktim Giydim
29. Leyla Sağlam
30. Benim Dünyamdan
Bu listeye katılmak isteyen arkadaşlar Mayıs ayı sonuna kadar blog yada google+ da etkinliği paylaşıp isimlerini listeye ekleyebilirler. Önceden de söylediğim gibi Haziranın ilk haftası linkleri toplayıp yayınlayacağım. Yalnız elbiseleri bitirip resimleri göndermek isteyen  arkadaşlar fatmabasaran_78@hotmail.com mail adresime de fotoğrafları gönderebilirler.

Etkinliğe katılan arkadaşlarım sizden küçük bir ricam olacak. Bu grup lütfen aramızda takipleşelim. Bu listenin içinde aramıza yeni katılan arkadaşlarımız var. Onlara destek olalım. Birbirimizi takip etmekten korkmayalım. Ben istiyorum ki etkinlik arkadaşlarım birbirini tanısın,birbirinin bloğunu ziyaret etsin. Destek olsun. Görmedim,duymadım,bilmiyorum olmasın. Ben bu listedeki takibimde olmayan arkadaşları izlemeye aldım. Şimdiden çok heyecanlıyım. Eminim çok güzel parçalar ortaya çıkacak:)

Allaha emanet olun. Görüşmek üzere..



50 yorum:

  1. Nasıl isterdim ben de böyle güzel şeyler başarmak ve katılmak. Ama şimdilik sadece basit ve pratik şeyler dikiyorum. Katılan arkadaşların yaptıkları güzel şeyleri merakla bekliyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basit ve pratik şeyler dediğin o bloğun da gördüğüm güzel dikişlermi? kendine haksızlık etme.hiç birimiz elinde bir makas ile doğmadı.sen yine de bir düşün:)sevgiler canım

      Sil
  2. Fatmacığım kız çocuk elbisesi olursa ben de katılabilirim inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki olur canım. önceden söylemiştim .uzun yelek,jile bile olur.

      Sil
  3. bende katılmak istiyorum çok şey beceremesemde ..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun, bende takip etmediklerimi takibe aldım..:)

    YanıtlaSil
  5. Katılım çoğalsada daha çok blog keşfetsek şimdiden pek çok güzel blog tanımış olduk harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah canım. Bende yeni bloglar tanımayı çok istiyorum. Sevgiler

      Sil
  6. Takipleşmeyi bende çok isterim yanlız benim sizden bir ricam olacak benim hobi bloğum değilde dikiş bloğumun linkini verirseniz çok sevinirim.Dikişe dair yani:)

    YanıtlaSil
  7. Dikkat ettim de iki aydır sizin paylaşımlarınız kumanda panelimde görünmüyomuş hep facebooktan görüyordum izlemeyi durdurdum tekrar takibe alıyorum bakalım düzelecekmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogspota geri dönünce oldu.çoğu arkadaşta da durum aynı. İnşaAllah düzelir

      Sil
  8. ben de katılmak istiyorum :) inşallah yetiştirebilirim :) hemen paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  9. http://amatorterzilerklubu.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik-varms-kacarm.html
    bende katılıcaaam benide ekleyin lütfeeeen

    YanıtlaSil
  10. Ay fatmacigim bende katilicagim insallah ogun yorum yazmayi unuttm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye seni de ekliyorum canım. Kolay gelsin sevgilerimle

      Sil
  11. etkinlik deyince dayanamayanlardan biri olacam galiba :) bende katılıyorum fatma Hanım :) bir sorum olacak ama sizden önce paylaşım yapabiliyormuyuz? yoksa toplu bir paylaşım mı olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmini hemen ekliyorum. Bitiren paylaşımıni yapabilir.daha sonra ben toplu halde paylaşını yapacağım. Kolay gelsin. Sevgiler

      Sil
  12. ne güzel bir etkinlik canım.hepinize kolay gelsin.şimdiden çok merak ediyorum bende.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bende çok merak ediyorum inan, ne güzellikler ortaya çıkacak. Sevgilerimle

      Sil
  13. Ben de katılmak istiyorum, kendime bir kot elbise dikmeyi planlıyordum zaten. Etkinlik heyecanı ile daha güzel oluyor. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliği duyurun berrin hanım isminizi listeye ekliyeyim.sevgiler

      Sil
    2. Hem bloğumda bahsettim hemde google + da duyurdum, sanırım yeterli değil mi Fatma Hanım? Teşekkürler. https://plus.google.com/107169972720451685039/posts/HJ8YcATuzPe

      Sil
  14. çok güzel bir etkinlik olmuş kolaylıklar diliyorum herkese. seninde emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  15. ov supermıs ıstedıgımız elbıse oluyorsa ben de varım:)

    YanıtlaSil
  16. http://puskulunbelasiolmayageldim.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikelim-etkinligi.html canımetkinliği paylaştım:)

    YanıtlaSil
  17. ben de, ben de! :)
    http://bickidikesin.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikelim-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  18. Gözümü kapatıp etkinliğe katıldım,inşallah yetiştirebilirim.Blogumda ve google+' ta paylaştım. http://rabiabetul.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikelim.html?m=1

    YanıtlaSil
  19. bende geldim burdayim, katiliyorummmmm

    YanıtlaSil
  20. Ben de katılıyorum :)

    http://www.nebihanakca.com/2014/05/elbise-etkinligine-katlyorum.html

    YanıtlaSil
  21. Merhaba zamanı geçirmişim ama henüz kendime göre dikemem ama kızıma dikeceğim elbise ile katılmak istiyorum
    Sevgiler
    Ayrıca biz yenilere desteğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Bende katılıyorum.
    http://diktiklerim.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  23. Fatmacığım katılıyorum inşaAllah içinden çıkarım.. yayınını blogda paylaştım.. sevgiler canım.
    http://saadetindnys.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  24. Elbisemin linkini buraya bırakmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  25. Buraya mı bırakmam gerekiyor diyecektm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kusura bakma cevap yazamadım.bugün kafam pek yerin de değil. istersen bırakabilirsin.sorun yok.ben sayfandanda alırım

      Sil
    2. Bugün benimde kafam pek yerinde değil.Postu yayınlamıştm ama şimdi kaldırdım birkaç gün sonra tekrar yayınlarım

      Sil
  26. Yetişebilirsem bende katılmak isterim inşallah. Katilamasamda böyle etkinlikleri takip ediyorum ve merakla bekliyorum.kimbilir nasıl güzel işler çıkacak.

    YanıtlaSil
  27. s.a. arkadaşım benim linkimi yeniden eklesene blog çıkmıyor. yeni bloğu ekle olur mu? diğerini silecem yakında. elbisem bitmek üzere inşaAllah.. Allah'a emanet ol canım, sevgiler.. kolay gelsin hepimize :))

    YanıtlaSil
  28. linkini veriyorum.. diğerini silebilirsin zaten kaldırıldı yazıyor.
    http://alemisaadet.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  29. merhaba etkinlik sayesinde blogunuzdan haberim oldu sizi ekledim sizi de bloğuma bekliyorum
    http://byderybyktn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  30. Mehabalar, ben ilk olarak kızım için bir elbise dikiverdim, kendim için olan elbise de yola çıktı ama maalesef aksilikler peşimi bırakmadığı için yetiştiremedim ay sonuna ama, sanırım bu hafta içinde bitireceğim... kızımım elbisesini görmek isterseniz,
    http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik-elbisesi.html

    YanıtlaSil
  31. Merhaba, oldukça acemi bir terzi olarak bir deli cesaretiyle elbisemi bitirdim :)) Linkimi buraya kopyalıyorum. Sevgi ve selamlar

    http://mahzunprenseshobi.blogspot.com.tr/2014/06/bebek-elbisesi-dikmek-bebek-isi-degilmis.html

    YanıtlaSil
  32. canım elbisemi diktim bloga da koydum burda

    http://puskulunbelasiolmayageldim.blogspot.com.tr/2014/06/dugunumuz-var.html

    YanıtlaSil
  33. Merhaba..Etkinlik elbisem bitti ve blogumda yayınladım linki burada:
    http://benozetlep.blogspot.com.tr/2014/06/etkinlik-elbisem.html
    Bütün elbiseleri merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil