Bloğunu söyle keşfedelim.. Blog tanıtımı..

 






Sevgili pembe kreasyonun etkinliğine katıldım arkadaşlar

Siz de bu listeye adınızı yazdırmak isterseniz pembe kreasyonu ziyaret edin
 


  1- Benim blogum, hobi üzerine kurulmuş olup, kendin yap projeleri,moda, çeyiz,evlilik hazırlıkları, acemice yaptığım yemekleri, gezdiğim,gördüğüm, merak ettiğim herşeyi yazdığım karmakarışık bir blogdur :) Beni Pembe Kreasyon  olarak buradan takibe alabilirsiniz :)

 2- Margazit blogu el emekleri,hobi çalışmaları,hamurişi,geziler.. Kendi yaptığı ve beğendiği herşeyi paylaşmaya çalışıyor..

3-Yasemin'in Kozmetiği  Kozmetik,aksesuar,moda,kitap vs aklına ne gelirse paylaşıyor...


4- Blog Deposu nu mutlaka takip etmelisiniz. Bloggerları tanıtım amaçlı bir çok aktif bir blog. 


5- ''36 buçuk ayakkabı numaralı kız ''  gezip gördüğü yerleri , bir takım yaşadığı paylaşılası sevinçlerini , kimi zaman içmimarlık mesleği ile ilgili bahsetmeyi , fotoğraflağı şeyleri aktarmayı sevdiği kişisel bir blogcuk :)


6-Şulem Yemek katogorisinde olsa da ,tipik yemek blogu degil.Saglikli beslenme,spor,diyet,hayâta dair bir sürü paylasimlari var.Hergün postu yenilemeye calisiyor..


7-Kendine moda  Dikiş, moda, tasarım, kız çocuk kıyafetleri ve elinden geldiğince yaptığı diğer hobi ve mutfak maceralarını paylaşıyor...


8- Leopar Delisi: Moda, trendler, yeni çıkan ürünler, kullanıp beğendiği ürünler vs. hakkında yazılarını paylaşıyor :)

9-Makyajbox  makyaj, güzellik, cilt bakımı ve kendine dair herşeyi paylaşıyor. Birde Makyajbox adına youtube kanalı var izlemek isteyenleri bekliyor. İnstagramda ise çok daha aktif orda da @makyajbox olarak bulabilirsiniz :)


10-İgneiplik  diktigi herseyi paylasmak icin blog kurmuş. :)


11- Bayan bakımlı Blogunda makyaj uygulamalari, makyaj urunleri incelemeri, moda, alisveris indirim haberleri gibi konulara yer veriyo. Ilgisini ceken herkesi bekliyor :)


12-Biraz makjaj biraz bakım Makyaj, bakım, kozmetik üzerine bir blog. Genelde ürün incelemeleri yapıyor.. 

Fotoğraf çekmeyi sevdiği için blogumun fotoğraflarına ayrıca özeniyor ve blogdaki bütün görseller ona ait. :)

13-Minik Kuş Şule  Kozmetik, kitap, kişisel bakım, tesettür modası vb. konularda yazıyor. Kısacası canımın istediği konuları yazan kişisel bir blog sahibi :)

14- ''DMK blog..'' Blog konusu Tekstille ilgili olan her şey diyebiliriz..Moda, giyim, keçe, renkler vs. Arada müzikte katıyor..

15- Tak takıştır & giy yakıştır henüz 2 ay önce açtmış blogunu ve moda,makyaj,dıy projeleri ve saç modelleri ve aklınıza gelebilecek her şeyi paylaşmaya çalışıyor.. 

15-"Benim Tatlı Hikayem". Adı üstünde tatlılarla hikayelerini anlatıyor bloğumda. Kurabiyelerinden, cupcake ve pastalarından ve onların tasarımlarının hikayesinden bahsediyor. Unutmadan, bir de etaminlerini sergiliyor :) Havadan sudan da yazılar yazıyor. Üşenmediği zamanlarda okuduğum kitapları anlatıyor. Bir de yaptığı çok güzel yemeklerden her ay birinin tarifini veriyor :) Yani bolca hobi ve hayat dolu ve çok iştah açıcı bir blogu var...

16-. Gökçe Şen blogu maliye35.blogspot.com.tr kozmetik üzerine paylaşımları var.Herkesi bekliyor.

17-Hanife Gençtürk  keçe çalışmalarını, ürün değerlendirmelerini ve de severek yapıp yediği yemek ve hamur işlerini paylaşıyor. Facebook adresinden de uşabilirsiniz.

18- Selenay Tezbaşaran Okuğu kitapları,izlediği film ve diziler hakkındaki yorumlarını paylaşıyor.

19-Değmesin yağlı boya:Zarif modern blog tasarımları.. Gerçekten beğenerek takip ettiğim bir blog tasarımcsı. İçtenliği ve akıcı anlatımıyla yaptıklarını takip etmek istiyorsanız diger bloğu Cafe Huzur:Sanal alemdeki huzurlu arka bahçesi.
http://muptezelll.blogspot.com.tr/

20- Selma Yunak O daha çok yeni bir kategorisi yok ama içimden gelen sinirini bozan mutlu eden konular hakkında yazma planında. Tabi ki de kitap ve film yorumları da beraberinde :)


21-Morlu Mutfak  da çok yeni blog çevresinde.. Yemekleri hayatıa dair güzel kesitleri vs. paylaşmaya özen gösteriyorHer zaman bekliyor...
22-Gizemin Blogu  hayata dair aklına takılan, gördüğü, deneyimlediği, beğendiği yada beğenmediği, tattıgı herşey... kısaca gizemce hayat... :) ig'de özel ve blog adresi gizemsyln'dır...

23-Yüzyıllık Konak ...a da ulaşabilirsiniz buradan :)

24- Barış Ege nin annesi paylaşım için teşekkürler :)

25- Yemek de Yemek Yemek yapmaktan keyif alanların adresi

26- Emir kokusu yaklaşık 5 ay önce blog dünyasına katılmış. .Sevgili oğlu için açtmış. kişisel bir blog,blogunda yaptıkları, yapacakları, pratik bilgiler, günlük yaşamı, ailesi kısacası her telden var :) ..

27-Neslihan la hayat  onda  her telden var yani hayatı, kızgınlığı, neşesi, sevinci , alışverişi, oğlu, iş hayatı ,bebek bakımı, tavsiyeleri ...
son 6 aydır faal ve yeni bloglar keşfetmeye bayılıyor
28-Resim Defterimahşap boyama, keçe, örgü, makrome, farklı tasarımlar, çeyiz hazırlıkları, Faydalı Bilgiler,  Kanaviçe - Çarpı işi, Tatlılar, Kitap ayraçları, Kitap Tavsiyesi, Kişisel gelişim, Kozmetik, indirim haberleri...

29-Ahşap zamanı Blogunda; Ahşap boyama, Kurdele nakışı, Örgü, Cam ve Seramik boyama, Kavanoz tasarım,Diy var :)

30-Esen Narmu:''Yaklaşık 5 aydır bende buralardayım . Genel olarak günlük tarzı blog tutuyorum; hayatımdan kareler, hobilerim, izlediğim filmler , okuduğum kitaplar başlıca blog konularım arasında ama hobi olarak yaptığım her türlü işi paylaşmaktı asıl amacım blogu açarken :)  Selamlar..''

31-Baharın çiçekleri : ''Merhaba ben bahar yaklasik 5 ay once girdim araniza aslinda istedigim gibi paylasim yapamiyorum 2 bebem var ama yinede izlemek isteyen varsa baharincicekleri.blogspot.comadresindeyim kece,yaptigim yemek veya pasta,toka aslinda belli bir
hobim yok arayis icerisindeyim :) bloguma tam olarak şu blogu diyemem paylasima deger buldugum seyleri paylasiyorum :) Allah'a emanet olun''

32-iki adet bloğum mevcut biri hayata dair pek çok şey içeren yaşam bloğu :HAYATTAN NOTLAR ; diğer bloğumsa sadece yemek tarifleri üzerine KOLAY YEMEK TARİFLERİ. Beklerim..
33- Ezem ruveyda Hobi aşığıyım,merak ettiğim ve öğrendiğim herşeyi yaptıklarımla birlikte paylaşıyorum. megeos.blogspot.com buyursunlar...
34-Terzi Esma merhabalar bende 2senedir blog dünyasında yer alıyorum bloğumun genelinde diktiğim ürünleri, yapım aşamalarını ve arada da hayatımızdan kesitlere yer veriyorum,ilgilenen herkesi bloğuma bekliyorum..
35-Fatma Ardalı  herkesi bloguma beklerim.Denildiği gibi karşılıklı takipleşelim güçlenelim arkadaşlar :)
36-My Little Mascara  Ben bloğumda hayatımda olan ne varsa onu paylaşıyorum kısaca hayatı paylaşmak için blog açtım. Blogda kozmetik var, yemek tarifi var, dinlemekten zevk aldığım müzikler var dediğim gibi hayatımda ne varsa blogumdada o var :) Yaklaşık 1.5 ay önce açtım bloğumu yani yeni doğdu blogum diyebiliriz :) Bu nedenle herkesin görüşlerine açığım , yorumlarınızı okumak isterim.
37-Sua Kolik bloguna takibe aldım benide ekleyebilirmisiniz listeye rica etsem.
38-Ilknur Olmez Merhaba, bende geldim, yeni hayatları keşfetmeyi, yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum :) Bende çalışan, aynı zamanda pasta yapan, çocuklu ama aynı zamanda hamiş bir anneyim :)http://emreylehayat.blogspot.com.tr/ burada oğlum ile hayatımız ve aktivitelerimizi, annelik hallerimi paylaşıyorum :) http://ilknurolmez.blogspot.com.tr/ burada ise vazgeçemediğim tutkum pastalarımı paylaşıyorum :) veee ig de www.instagram.com/pastaandpasta
39-Fatma Başaran Merhaba.bende bu etkinliği blog arkadaşlarım sayesinde öğrendim.hoşuma gitti.bloğumda daha çok dikiş ağırlıklı,yemek, gezi, hobi elişi katogorileri mevcut.blog adresim, http// dikisdunyasi.blogspot.com.tr. 
40-SinemTaninma ve aktif olma acisindan gercekten bu tur uygulamalara ve destege ihtiyacimiz var. Kisacasi bende katilmak istiyorum :) Blogumun adi, www.renkliimutfak.blogspot.com bir yemek blogu... 
41-Sevgi Halleri Merhaba!Kilo verme sürecimi takip etmek için başladığım blogumda genellikle sağlıklı beslenme ve kilo verme yöntemlerini paylaşmaya çalışıyorum. İlerleyen zamanlarda neler paylaşırım bilmiyorum:))
42-Şekerin Ömrü blogumda moda,tesettür kombin önerileri,bilgisayar,teknoloji ve günlük hayata dair paylaşımlarda bulunuyorum.Etkinliği blogumda paylaştım, blogum http://serifeseker.blogspot.com.tr/. Sevgiler
Şimdi sıra sizde :) Herkes paylaşır umarım. Paylaşmayanın adını silmeyeceğim. Paylaşmayan kul hakkına girmiş olur sadece. Emek edip paylaşan tüm arkadaşlara çooook teşekkürler   :) Bloglarınızı inceleyemedim arkadaşlar bu yayın çok uzun sürdü kısmetse akşam inceleyip takibe alacağım.İsteyen herkes  isim ile linkini, blogunun içeriğini bırakabilir.Mutlu kalın....

2 yorum:

  1. blogumun içeriği hobi üzerine ben sizin blogunu beğendim güzel bir blog umarım sizde benim blogumu seversiniz bakmak isterseniz buyrun:
    incitanempinar.blogspot.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar takipteyim benim yeni açtığım bloguma uğrarsanız sevinirim :) http://ciltvemakyajbakimim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil