Bir mim daha:))

Allah'ım bizi bize bırakıp şeytanın ve nefsimizin elinde oyuncak eyleme.
Bizi rızanı kazanıp,Cennette Cemalini görenlerden eyle.(Amin)
Hayırlı Nurlu Cumalar.




Sevgili  dikiş dünyam ve dikişe dair blog arkadaşlarım tarafından mimlendim. Beni hatırladıkları için çok teşekkür ediyorum. Hemen cevaplara geçiyorum. Ayrıca ikisini de severek takip ediyorum.
1.Telefonun nerede ?
masanın üzerinde 
2.partnerin ?
21 senelik eşim olur kendileri :) 
3.saçların ?
kısacık
4.annen ?
fedakar sultanım
5.baban ?
evimizin direği
6.en çok sevdiğin eşya ?
hayatımı kolaylaştıran her bir eşyayı çok severim ki :)
7.en son gördüğün rüya ?
bu aralar çok karışık ama  bir saray gördüğümü iyi hatırlıyorum.ne alakaysa :)
8.hayalindeki araba?
mini cooper
9.içinde bulunduğun oda ?
salonum
10. korkun ?
sevdiklerimi kaybetmek
11. on sene içinde ne olmak istiyorsun ?
sevdiklerimle beraber sağlıklı mutlu ve hedeflerine ulaşmış olmak.
12. sen ne değilsin ?
asık suratlı 
13. en son yaptığın şey ?
sınavda ördek kukla
14. üzerinde ne var ?
eşofman
15. senin hayatın ?
düzgün hızlı yorucu
16. Moralin ?
iyi sayılır
17. şuan ne düşünüyorsun ?
biriken sınavlarımı
18. senin bilgisayarın ?
Eh idare eder.
19. Bira ?
o da  ne ki ?
20. Aşk ?
ilk önce Allah aşkı,sonra hayatın anlamı
 Benim mimlediklerim ;
Amatör terziler kulübü
Dikiş Sever
İğne İplik
Mahsun Prenses
By Hande Erdede
Meral Düzgün

Cevaplamak isteyenleri merakla bekliyorum.
Ayrıca sevgili blog arkadaşım Saadet ve dünyası bloğundaki sorun nedeniyle kapatıp yeni bir blog açtı. Bu hatun nerede kayıplara karıştı diyenler takibe almak için bu linkten ulaşabilirsiniz.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.

8 yorum:

  1. ııımm şey kem kümm beni mimlemişsiniz ama çok merak etti,ğim bu iş hakkında bi fikrim yok.size face sayfanızdan mesaj atsam beni ilgilendirirmisiniz acaba?ayrıca aklınıza gelip beni mimlediğiniz için sağolun bu benm ilk mimim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Face mesajını gördüm. İlk fırsatta bilgilendirmeye çalışacağım. Sevgiler

      Sil
  2. bira?? o da ne kii :) çok güzel cevaplamssnz keyifle okudumm :)

    YanıtlaSil
  3. Senin tarafindan dusunulmek guzel sevgili fatma hsnim ancak ben bu mimi cevapladim tekrar cevaplamasam olur mu tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma canım. Ben bu aralar biraz yoğunluk yaşıyorum. Demek farketmemişim.tabiki olur.zaten cevaplamak isteyenler diye not düştüm. Herkes mim cevaplamayı sevmiyor.ben teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  4. Teşekkür cevapladığınız için keyifle okudum:)

    YanıtlaSil
  5. Biriken sınavlar ahh kimleri düşündürmüyor ki :) Allah kolaylık versin çok samimi bi mim olmuş ya bu :)

    YanıtlaSil