Benden Haberler

Hayırlı huzurlu akşamınız olsun.
Öncelikle geçmiş mübarek Miraç kandilinizi kutlarım. Rabbim hayırlara güzelliklere huzura vesile etsin inşaAllah.
Bir haftaya yakın bir süre şehir dışına çıktık. Önceki yayınlardan belki hatırlarsınız. Görümcemin sözlendiğinden bahsetmişim. Yani görümcemin sevgili Meloşumun düğünü vardı. Bizde maaile onun bu mutlu gününde yanında olduk. Şükürler olsun. Kazasız belasız bir aksaklık olmadan düğünümüzü yaptık.
Rabbim hayırla sağlıkla bir yastıkta kocatsın. Mutlulukları sevgileri daim olsun. Darısı tüm bekarların başına.
İsteyen herkese bu mutluluk nasip olsun. Giderken de yanımda kendi yaptığım bir iki el emeği hediye getirdim. Güle güle kullanır inşaAllah.

























Çekiliş hediyelerini de düğüne getirmeden önce göndermiştim. Kazasız belasız yerlerine ulaşmış. Çok mutlu oldum. Güle güle kullansınlar. Hatta sevgili Eyüp'ün Dünyası yayınlayıp göstermiş kendisine çok teşekkür ediyorum.








Yokluğum esnasında blog arkadaşlarım tarafından mimlenmişim. Bir daha ki yayında cevaplayacağım inşaAllah.
Elbise etkinliğinde ise şimdiye kadar bitirenlerin çalışmalarını toplayıp yayınlamayı düşünüyorum. Çalışmaları hazır olmayanlar haziranın ilk hafta sonuna kadar demiştim ama haziran ayının ikinci haftasına kadar elbiseleri bitirip yayınlayabilirler. Yani süreyi bir hafta uzattım ki katılanlara kolaylık olsun.

Hafta sonu açık lise sınavlarım olduğu için ve önümüzdeki hafta okuldaki son sınavlar nedeniyle biraz yoğunum arkadaşlar. Yorumlara cevap veremeyeceğim. Kusura bakmayın. Sınavlardan sonra telafi ederiz inşaAllah.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.










2 yorum:

  1. ayy ablacım ne kadar güzel hediyeler onlar öyle.Bayıldım valla.Güle güle kullansın.Rabbim mutlu huzurlu etsin inşallah.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. El emeği kadar değerli hiç birşey yok. Güzel günlerde kullanılsın :))) Sanada sınavda başarılar...

    YanıtlaSil