Kahverengi biyeli yazlık tunik

Hayırlı cumalar arkadaşlar.
Bu mübarek cuma günü size, hayır ve mutluluk getirsin inşalah
Geçen ki yayınım da yazdığım gibi, lys heyecanımız daha bitmedi.Sanki sınava ben gireceğim.benim içimde de bir heyecan. Allah'ın izniyle hayırlısıyla bir atlatsaydık.
gelelim tuniğe .Bu takımı dikeli iki üç sene olmuştur.Yine kursa gittiğim dönem ki dikişlerimden.Modeli elimde yok. Ordaki dergilerden çıkarmıştım.Desenli kumaş hacdan hediye geldi.Düz olanı ise evde vardı.Düz parlak ince bir kumaş.Eski bir kumaş olduğu için likrasız. Şimdilerde piyasada satılan kumaşların yarıdan fazlası likralı. Tunik ve pantolon 46 beden. Biyelerini yapınca baktım kumaş pantolona da yetiyor hemen  araya sıkıştırıvermiştim. Pantolon klasik kesim. Tuniğin belindeki iki biye arası parçayı sonradan ekledim. Kalıpta yoktu. Kilo sorunu olunca görüntü pek hoşuma gitmemişti. Eteğin yırtmacını da kendim yapmıştım. Düzü düzüne eklesene biyeyi. Yırtmaçtır şudur budur... Böyle detaylara takılmasam elimden çok iş kurtulacak. Ama işte huylu huyundan vazgeçmez. Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere....





16 yorum:

  1. sanada hayırlı cumalar fatmacım, sınava giren bütün kardeşlerimize de rabbim zihin açıklığı versin.tunik çok güzel sizde güzel şeyler dikmişsiniz kursta. belindeki biyeyi dert edinmeyin şimdilerde o tarz çok elbise var moda yani :) kollarınında aynı olması iyi olmuş. iyi günlerde kullan cnm. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mesude,güzel yorumun icin.kursta daha fazla alternatif oluyor. Arkadaşlardan görüyorsun, hoca birşey öneriyor. Ben bunu kurstan sonra düzelttim.sevgilerimle

      Sil
  2. gene çok güzel maşallah dikişleriniz çok güzel ve temiz modellerde gitikçe zorlaşıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gülihan. Allah razı olsun. Aslında pek zor değiller canım. Sadece biraz uğraştırıcı diyelim. Sevgilerimle.

      Sil
  3. Cook guzel renkler super elinize saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba Gültekin. Cok tesekkur ederim. Sağolun.

      Sil
  4. Fatma Hanım bu takım da çok güzel. Neler güzel ürünler ortaya çıkarıyorsunuz. Güle güle kullanın. Cumanız mübarek olsun. Sevgiler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de cuman mübarek olsun yelda cım.güzel yorumun için sağol . Allah razı olsun. Sevgilerimle.

      Sil
  5. Biyeli çalışmalar hiçte kolay değildir,özellile yaka muntazam olmuş,elinize sağlık iyi günler de giyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan. Biye düz yerlerde zorlamazda böyle kıvrımlı yerlerde biraz uğraştırır.ama olsun, sonuç güzel olur. Teşekkür ederim yorumun için.sevgiler

      Sil
  6. oo süpersin ablacım.Tam da sevdiğim renkler.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şule cim.teşekkür ederim. Bende çok seviyorum, kahverengi ve tonlarını.sevgiler canım.

      Sil
  7. yine çok güzel bir takım dikmişsin Fatmacım, ben de bazen senin gibiyim, detaylarda boğuluyorum o zaman da elimde uzadıkça uzuyor dikilen parçalar. seni çok iyi anlıyorum :)

    öpüyorum canım, güzel günlerde giy. yavruna da rabbim zihin açıklığı versin..

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum semra'cım.güzel dileklerin ve duaların için. Bu bendeki nasıl birşey anlamadım.bir cep koymazsam veya bir biye yada değişik bir seyler. Sanki diktiğim dikiş gözüme hoş görünmüyor. İşte böyle. Sevgilerimle

      Sil
  8. Rengine bayıldım diyebilirm...
    Ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil