Apartman Kuran'ımız 6 ve Diğer Lezzetler


Hayırlı günler. Cuma gününüz mübarek olsun arkadaşlar.
Dünkü kuranımız benim dikiş kankim sevgili komşum Sultan Abla'daydık. Ülkemizin refahı ve huzuru için bol bol dua ettik. Ne yapalım arkadaşlar. Biz öyle deniz aşırı ülkelerden falan yardım isteyemiyoruz.Elimiz ermez gözümüz görmez. Bizim gücümüz ancak yerin ve yedi kat göğün yaratıcısı Yüce Allah'tan yardım dilemeye yeter. Biz ancak ondan yardım dileniriz. Ona sığınırız. 



Bu aşağıdakilerde sevgili komşumun bizler için yaptığı ikramlar. Katmer bohça, kakaolu kremalı kek, tarçınlı top kurabiye, mercimek köftesi. 


O bir anne bloğunun sahibesi sevgili Müge'nin düzenlediği etkinlik hediyem Emine Hanım tarafından bana gönderilmişti.Ben de Emine Hanım'a(Kızımın Cicileri bloğunun sahibesi) ancak bugün kendisine hediyelerini gönderdim. İnşallah kazasız belasız ulaşır.


Komşum Harune'nin getirdiği pasta tabağı. En kısa sürede tarifini alacağım. Kendim için bir şey istiyorsam ne olayım. Sizin için alacağım tarifini.


Buda eşime yaptığım doğum günü pastası. Biraz şekilsiz olsa da idare eder :) Pek hazır pasta hoşuma gitmiyor. Çok yağlı oluyor.


Bu tarifi Şule(Asya'dan esintiler) bloğunun sahibesinden aldım. O da sanırım Leyla ile Yemek saati bloğundan almış. O pastane pidesi olarak yapmış. Ben hamurunu birebir aynı yaptım. Şeklini sandwich ekmeği şeklinde yaptım. İçine labne peyniri ve beyaz peyniri birebir ölçülerde karıştırıyorum. İçlerini açıp sürüyorum. Üstüne de domates koyuyorum. Benim çocuklar böyle daha çok seviyor.



Bu da çiriş otu gözlemesi. Hazır yufkadan yaptım. Şule'cim çiriş otunu bulursam sana deneyeceğimi söylemiştim. Gerçekten güzeldi. Hoşuma gitti.
Daha sırada denenecek pek çok şey var.


Allah'a emanet olun.Görüşmek üzere.

22 yorum:

  1. Her şey harika görünüyor. Afiyet olsun. Allah okuduğunuz Kuran'ı kabul etsin. Bu arada ben en çok çiriş otunu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yelda. Allah razı olsun. Çok sağol. Bende çiriş otunu bizim pazarda görüyordum ama almaya cesaret edememiştim.bu ot nisan mayısta çıkar. Asya'dan esintiler blok sahibi şule sayesinde bi cesaret aldım. Onun blokta,otun resmi filan mevcut.ordan bakabilirsin. Sevgiler

      Sil
  2. bence pastanın süsü harika olmuş Allah eşinize sizlerle beraber uzunnn hayırlı bir ömür versin hepsi ayrı ayrı güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gülihan cım.cok sagol. Allah razı olsun.

      Sil
  3. Hepsi harika görünüyor Fatma abla ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba cım çok teşekkürler canım. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Aç karnına bu lezzetlere içim gitti afiyet şifa olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Hanife. Bunlar neki.ben senin lezzetler yaptığını biliyorum. Sevgiler canım.

      Sil
  5. Valla süpersin ablacım.Maşallah diyim ben sana.Böyle her konuda aktif olman çok güzel bir şey.Her şey çok güzel görünüyor.Hem komşunun hem senin yaptıkların için ellerine emeklerine sağlık.Tariflerimi beğenip yapman da beni ayrıca çok mutlu ediyor.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur şulecim.dondurmalari unutmadım daha. Onlarda yapılacak. Bir fırsat bulup yapamadım daha.sınavlardan kurtulamadim.sonuncusu yarın inşallah. Ondan sonra aklımdaki tariflerin hepsini deniycem.güzel sözlerin için sağolasın.cok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Üzüm üzüme baka baka kararır demişler iki komşu düktürmüşsünüz maşaAllah! :) Hepside çok lezzetli görünüyor komşunun da seninde ellerine sağlık. Pastanda güzel olmuş canım nesi var önemli olan onu senin sevgiyle hazırlaman, o güzel ellerinden çıkmış olması. En kaliteli pahane pastasına taş çıkarır, sevgiyle hazırlanmış çünkü. :) Eşinin yeni yaşı hayırlı olsun bu arada Allah bir yastıkta huzur ve muhabbetle kocamak nasip etsin. :) Dün bizim beyinde doğum günüydü... Ttlı sevmez kendisi kızım almış bizde afiyetle yedik. koska varsa hem helal sertifikalı hemde ağır olmuyor. Eskiden yapardım şimdi yakınımızda olunca oradan alıyoruz, akşam üzerleri indirime giriyor. :)

    Allah okuduğunuz kur'anları ve yaptığınız duaları kabul eylesin. Rabbim fırsat vermesin şer güçlere...

    Harune hanıın tabağına bittim resmen ağzımın suları aktı ne olur bir an önce tarifi alda umma olmayayım burada ben! :))

    Allah razı olsun canım güzel paylaşımın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet cim güzel yorumunve dileklerin için çok sağol.dediğim gibi pasta türlerini çöğunca evde yapmaya çalışıyorum.önceden merak ederdim pastane pastasına ama şimdi hiç hoşuma gitmiyor.içindeki yağdan tadını alamıyorum. Komşudan ilk fırsatta alacağım tarifi.laf aramızda çok beceriklidir.daha bu neki harika pastalar ýapar.sendende Allah razı olsun canım. Güzel dileklerin için

      Sil
  7. Allah kabul etsin,sofrada ayrı bir güzel gözüküyo,afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim takı perisi. Allah razı olsun.

      Sil
  8. canım allah kabul etsin dualarınızı inşaallah diyeyim önce ...komşucuğunuzunda ellerine sağlık ne güzel ikramlıklar hazırlamış
    bence siz birde yemek bloğu açın derim pastanız harika görünüyor .eşinize uzun ömürler nasip etsin rabbim
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler fatma cım güzel yorumun için. Allah razı olsun. Yemek bloğumu.ben sizin yanınızda amatör sayılırım.hiç düşunmemıştim.belki ilerede.neden olmasın. Sevgiler canim

      Sil
  9. Yemekler çok lezzetli görünüyor Fatma ablacım afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deniz cim.guzel yorumun için. Allah razı olsun.

      Sil
  10. Merhaba sizi ceyda hanimin paylasimina yaptiginiz yorumla buldum yemekler cok lezzetli gorunuyo ellerinize saglik bende sizi blogumda gormek isterim adigeninsandigi05.blogsppt.com

    YanıtlaSil
  11. Canım,
    Yaradan dan daha güzel dua edilecek, yardım istenecek biri olabilir mi? Tüm dualarımız kabul olsun inşallah.
    Arkadaşının ellerine sağlık. Her biri ayrı güzellikte olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. Afiyet şifa olsun sofra nefis görünüyor..

    YanıtlaSil