Etkinlik Hediyem Geldi

Hayırlı akşamlar arkadaşlar
Hatırlarsanız sevgili Müge'nin(O Bir Anne) bloğunun etkinliğine katılmıştım. Etkinlikte Kızımın Cicileri bloğunun sahibi Emine hanım ile eşleşmiştik. Sevgili Emine Hanım'ın hediyeleri cuma günü elime ulaştı. Kargo ben okuldayken gelmiş. Ancak bugün akşam fırsat bulabildim yayınlamaya. Bu staj işi beni mahvetti.Bir yandan o bir yandan okulun son sınavları, tabi bu arada ev de idare olmak zorunda. Resmen belim büküldü diyebilirim. Hayatımda yapmadığım kadar kağıt katladım, kestim, yapıştırdım. Sulu boya yaptım. Sonu gelmiyor. Daha da eksiklerim var.

Neyse biz hediyeye dönelim. Aşağıda Emine Hanım'ın özenle hazırlamış olduğu hediyeler. Kendisine teşekkür ediyorum. Gerçekten çok mutlu oldum.Ben de inşallah önümüzdeki hafta içinde etkinlik hediyemi göndereceğim. Görüşmek üzere. Allah'a emanet olun.

 Hediyenin içinde bir de çikolata varmış ama çocuklar yemiş :) 




8 yorum:

  1. gule gule kullanmanızı dılerım

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim mügecim.böyle bir etkinliğe vesile oldun arkadaşım.çok sağol.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Fatmanım güle güle kullanın,bu arada yoğun günleriniz için allah kolaylık versin,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim takı perisi.sagol canım iyi dileklerin için.

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanın.. tanışmamamıza vesile olduğu için de müge hanıma teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim emine hanım.hediyelerinizi mutlulukla kullanacağım.sevgilerimle

      Sil
  6. Çok güzeller iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülya çoban:çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

      Sil