Kuran Günümüz 3 ve Ortaya Karışık İşler





Hayırlı günler arkadaşlar

Ben geçen hafta pazar günü telefonda anneme sen Adapazarı yağmurlu ve soğuk diyorsun ama burası günlük güneşlik. Malatya'ya yaz geldi dediğimden beri bir haftadır her gün yağmur yağıyor. Bazen diyorum şu ağzımı hiç açmasam mı. Yok canııım yağmuru da severim ben. Yağmazsa bet bereket nereden olacak. Sadece güneşi birazcık daha fazla seviyorum da ondan yani. 

Bu kuran günümüz de apartmanımıza geçen sene taşınan, iyi ki de taşınan cancağazım Mersinli komşum Aysel hanımdaydık. Becerikli hatun bize peynirli poğaça, galetalı pasta ve Malatya'ya özgü bir mercimek çeşidi olan yeşil mercimekli bulgur pilavı hazırlamış. Galetalı pastanın bir adı da Kıbrıs tatlısıymış. Yemek blogları sayesinde bunu da öğrenmiş bulunmaktayım. Ayselciğimin ellerine sağlık diyorum. 






Bu resimler de benim dikişsever becerikli komşumun kızlarına yaptığı işler. Dikmiş ve bana gösterdi. Bitirdim kargo ile göndereceğim dedi. Dedim gönderemezsin!! Niye der gibi yüzüme bakakaldı. E dedim. Ben resimlerini çekmedim.








Bu Kuran kabını da komşum istedi. Böyle bir kap ilk defa diktim. Biraz acemiliğime geldi. Komşum çok beğendi ama doğrusu ben kendi diktiğimi kendim beğenmedim. Daha güzel ve muntazam olabilirdi. Muntazamlık konusunda biraz takıntılıyımdır.





Bu yazmalıklardan bayağı dikmiştim. Memlekette giderken akrabalara hediye getirecektim ama çoğunu burada dağıttım. İnşallah yerine yenileri dikilecek. 




Bugün bayağı bir yoğunum. Oğlumun diş randevusu ve yarın sınavım var. Ders çalışmam lazım. Hafta sonu biriken işler..Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere... 

13 yorum:

  1. allah yardımcın olsun.Maşallah komşun da becerikliymiş.yaptığı yiyecekler ve el emekleri için eline sağlık.tekrardan kolay gelsin ablacım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Şulecim.Allah razı olsun.evet çok beceriklidir kendileri.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin canım. Komşunda az becerikli değilmiş maşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun saadetcim.evet çok beceriklidir.

      Sil
  4. Sevgili Fatmacığım,
    Yazmalık da, Kur'an kılıfı da o kadar güzel ve muntazam ki...
    Ellerin dert görmesin, Maşallah★★☆★★
    Sevgilerimle canım benim♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sevgili benbirim.güzel yorumun beni çok mutlu etti.sevgilerimle canım benim.

      Sil
  5. Şeker Tatlar Anneler Gününe Özel Kurabiye Seti Hediye Ediyor..Çekilişimize katılımlarınızı bekliyoruz.Ayrıntılar http://www.sekertatlar.blogspot.com/2013/04/seker-tatlar-anneler-gunune-ozel.html

    YanıtlaSil
  6. Allah kabul etsin canım, dualarınıza talibim:)) Marifetli hanımlar hep bir araya toplanmışsınız. Allah muhabbetinizi arttırsın sağlıklı güzel günleriniz bol olsun...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilknurcum.çok sağol.Allah razı olsun.sizleri dualarıma mutlaka dahil ediyorum.sevgiler

      Sil
  7. Herkezin eline sağlık.Fatma hanım tohum içinse bana adresinizi gönderebilirsiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. tesekkurler,komsu terzimi kendisi?

    YanıtlaSil
  9. komşunuzun ellerine sağlık...
    mutfak eşyalarını ve kuran kabınıda çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor güzel günlerde kullanmayı nasip etsin Allah'ım

    YanıtlaSil