Atölye İş Önlüğü

 
Hayırlı akşamlar arkadaşlar
 
Geçen hafta dolabın içini düzenlerken elime geldi bu önlükler. Kursa gittiğim dönem dikmiştim. Aşağıdaki krem renkli olan benim ki. Kumaşını sınıfça almıştık. Herkes dikti giydi üzerine. Bazı zaman makineler dikiş dikerken yağ sıçratıyordu. Bu yüzden önlük bayağı bir işimize yaramıştı. 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Bu aşağıdaki de kızımın ki. Lise 1 e gittiği dönemdi. Çok fazla resim ve atölye çalışması yapıyorlardı. Çalışma yaptıkları zaman eve lekeli etek ve gömlekle geliyordu. Baktım ki bu böyle olmayacak çarşıya çıktığım bir gün metresi 1 liradan bu lacivert kumaşı almıştım. Kendi önlüğüm 46 beden. Kızımınkini ise 38 bedenden çıkardım. Kalıp elimde yok arkadaşlar. Kursa ait idi. Onun için yayınlayamıyorum. Fakat dikmeyi düşünenler düz beden ceket ya da tunik kalıplarından yararlanabilir. Artan kumaştan kendime bir de bol paça pantolon yaptım. Parasına göre oldukça kaliteli bir kumaşmış doğrusu. Kaç kere yıkandı solma falan olmadı.
Görüşmek üzere. Allah'a emanet olun.
 
 
 
 
 


 
 
 
 




17 yorum:

  1. ellerine sağlık fatmacım..gerekli aslında bu tarz önlükler ama ben kursa gitmediğim için gerek duymadım..iyi düşünmüşsün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ceydacım.evet bazen çok gerekli olabiliyor

      Sil
  2. ellerine sağlık canım güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım...
    önlük sana hatıra kaldı, kurs günlerin aklına gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şirinecim.kız aynen dediğin gibi oldu.bana hatıra kaldı.

      Sil
  4. merhabalar.... Yeni bir blogla tanışmaktan mutlu oldum... en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz emine hanım.bende mutlu oldum sizi tanıdığıma.görüşürüz Înşaallah.

      Sil
  5. Dikiş bilmek gibisi varmı her ihtiyacını dik işte öyle değil mi? Bence büyük bir nimet iyiki Allah bize böyle bir kabiliyet vermiş! :) benimki pek gelişmese de buna da şükür. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saadetcim.dikiş bilmek benim için olmazsa olmazlardan.dike dike gelişecek canım.sende güzel işler yapıyorsun.merakla takip ediyorum.sevgiler canım.

      Sil
  6. ellerine sağlık ablacım.bu tarz önlüklere ihtiyacı olanlar için güzel bir post olmuş.modelleri alabilirler.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şulecim.bende onun için yayınladım zaten.küçük bir katkım olursa ne mutlu.sevgilerimle canım

      Sil
  7. bende ebru yaparken önlük giyerim.
    ellerine sağlık fatma ablacım güzel gözüküyor.Siyah olan kir göstermiyor iyi oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tubacım.dediğin gibi koyu renli olan kir göstermiyor.ebruda önlük giymek şart zaten.

      Sil
  8. Arada hatıra kalması için bir şeyler yapmak güzel oluyor....Yıllar sonra baknca bile o günler aklına gelip tebessüm etmesine olanak sağlıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin gibi canım.o günleri özlemle anıyorum.yorumun için sağol canım.

      Sil
  9. Moda tasarımcisi okuyan arkadasim var ilk Bayrak ve onlukle baslamislar :) kesinlikle önluk dikilmeli Kurbanda kocişe lazim dikebilsem iyi olucak boya yaparken lazm bwnim gibi ustunuzun boya olmamasi icin :) temizlikte lazm bana gore tabi ben eli islak dolanmayi sevmiorum o an biseye kurulamam lazim :) habire camasir cikio mubarek ellwrinize saglik

    YanıtlaSil