Ekose Kırmızı Pijama

Hayırlı cumalar, cumanın bereketi, hayrı ve sevabı üzerinize olsun.






Bu aralar dikişlerle baya bir haşır neşirim. Öbür koldan da temizlik 
son sürat devam ediyor. Evdeki stoktan kızımın paltosunu kestim. Yarı işini hallettim.Bitmiş halini inşallah yayınlayacağım bu pijamadan benim dikişsever komşum kızına dikmiş, bana gösterdi. Biz iki dikiş kankisi ne yaptık ne diktik  birbirimize fikir danışırız.Pijamanın özellikle kumaşının yumuşaklığı çok hoşuma gitti. Sanki kadife gibi. Kumaşı ikimizin de alışveriş ettiği yerden almış. Genelde ihraç fazlası kumaşlar satılır. Kilo ile alırız. İlk görüşte dükkan tam bir keşmekeş gibi görünse de karıştırmaya başlayınca insan içinden çıkmak istemiyor.Ben 3 parça pijamalık kumaşa 15 tl verdim. İki tanesi 38 beden bir tanesi de kendime 50 beden olarak diktim. İşin kötüsü dayanamadım, iki tane de ekose kumaş aldım.Stok bir yandan azalacağına büyüyor. Hadi hayırlısı ...


                                                          
(2009 Kış Büyük Beden Burda)
  
(2008 Kasım Burda)

6 yorum:

  1. oh ne güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Fatmacığım, maşallahın var, belirteyim:)
    Ayrıca bahsettiğin kumaşı biliyorum, gerçekten giydikçe çıkarmak istemiyorsun:)
    Sevgilerimle canım♥♡♥

    YanıtlaSil
  3. yorum yanıtla kısmında küçük bir hata oluştu onun için yorumlara alt alta cevap vereyim. sevgili acemi gelin.çok teşekkür ederim.güzel gördüğün için. sevgili benbir.bu aralar dersler yok ya onun için hızlandım böyle motor takmış gibi.sağol canım güzel yorumun için.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı cumalar canım....
    çok güzel olmuş...
    ellerine sağlık.......

    YanıtlaSil
  5. Sanada hayırlı cumalar canım.teşekkür ederim güzel dileklerin için

    YanıtlaSil
  6. azalmaz o stok arttıkça artar :)olsun almak keyif veriyor ,dogal serotonin diyorum ben ,güle güle dik hepsini pijama ve eşofmanlar harika olmuş ,birde ben bulsam ihraç fazlalarını :)

    YanıtlaSil