Yazlık Trençkot







(2009 Ocak Burda Model - 129)


 Selam arkadaşlar, üstteki trenç kotu dikeli sanırım üç seneden fazla oldu. Model 48 beden. Kumaşı yazlık keten. Üç metre kumaşa dokuz lira vermiştim. Ama trençkotun düğmelerinin parası kumaşının parasını geçtiğini çoook iyi hatırlıyorum. O dönem mağazalarda 80-100 TL civarı satılırken ben trençkotu 20 TL mâl ettim. Üç senedir de giyiyorum. Trençkotumu seviyorum. Dikişi seviyorum seviyorum seviyorum !! Sağlıkla kalın görüşmek üzere ...
         



8 yorum:

  1. iadeyi ziyaretine geldim canımm :)
    ellerine sağlık çok güzel gözüküyor,bende koyu bir dikiş sever olarak aramıza hoş geldin deriim :))

    YanıtlaSil
  2. google + hesabın varmı canım,seni orda duyurdum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş merak ettim dikiş bilginiz varmı yani bi kursa falan gittinizmi bloğunuz hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim evet kursa gittim.5sene dikişe 1senede mefruşat kursuna

    YanıtlaSil
  5. yeni bloggersınız anladığım kadarı ile hayırlı olsun aramıza hoşgeldiniz..hemşerim mi desem acaba..aslen nerelisiniz yani malatyanın neresinden..

    YanıtlaSil
  6. evet çok beğendim inşallah bende birgün böyle şeyler de dikerim düğme meselesine gelince bende üçliraya malettiğim çan eteğin astarına 5.5 lira verip astarını yüzünden pahallıya malettimm:)))))

    YanıtlaSil
  7. Bu trenckotlarin kaderi bu galiba, asati yuzunden pahaliya maleettmek, bende dugmelerine kumasindan dah cok odemistim, kizlar ne yapsam, toplanip bir dugme imalathanesimi acsak:)) Cok chic olmus, insallah birgun bende boyle detayli birseyler dikebilecek kivama gelirim:))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerine sağlık...
    trençkotu gösteren düğme ama olsun değmiş :)

    YanıtlaSil