Birazda Gezi: Malatya da İlk Kar


                   Sabahleyin ilk işim her zamanki gibi perdeyi açıp dışarı bakmak oldu. Malatya merkezde ilk kar gece yağmış. Görüntüsü gerçekten çok hoş. Bu havada canım ne kadar çıkmak istemese de çocukları okula gönderdikten sonra  komşumla yürüyüşe tıpışıyoruz :) Malum kilolar... Yürürken elim cebime gidiyor birden. Cep telefonumu çıkarıp olduğu kadarı ile bu güzellikleri çekiyorum. Kankicampingim komşum ile düşmemek için arada birbirimizin koluna yapışıyoruz. Vee diğer aralarda ben fotoğraf çekmeye çalışıyorum. Buyrun aşağıdaki güzelliklere:
(Sümer Parkı)

Parkın içindeki küçük açık hava tiyatrosu



(Malatya Belediye Binası)

(Belediye Sanat Evi)


Sık Sık Gittiğimiz Malatya Park AVM
Abdullah Gül Parkı









5 yorum:

  1. aman Allah ım neler görüyorum malatyalı mısınız bende malatyalıyım..ama orduda oturuyorum eşim öğretmen..malatyaya gelince tanışmayı çok isterim fatmacım..

    YanıtlaSil
  2. Malatyalı değilim eşimin işi nedeni ile dörtbuçuk senedir buradayım ama malatyayı gerçekten çok sevdim.Tanışmayı bende çok isterim.İnşallah bu görüntüler özlemini biraz olsun gidermiştir.Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. öyle oldu valla iç çekmedim deil..aslen nerelisiniz

    YanıtlaSil